Wracając do postu...

...o krawatce:)
znalazłam krawatke wygiętą już jakiś czas temu, mocno sfatygowana, bo przerzucana z pudełka do pudełka:)
Pokazałam Wam taką przymiarkę, elementy nie są połączone na stałe.
Łącznik /krawatka/ http://unikatart.eu/florale/baza-kolczyk/baza-do-kolczyka-2048.html
Łańcuszek http://unikatart.eu/akcesoria/a-aa-cuchy/lancuszek-w-kolorze-czarnym-dlugosc-w-calosci-ok-120cm-grubosc-3-4-mm.html
..czarny, bo taki mam "pod ręką" , ale oczywiście odpowiedni będzie srebrny, albo granatowy akurat w tym przypadku
Kaboszon zrobiłam sama, należy mu się jeszcze obróbka:)))



Komentarze

zamornik pisze…
super projekt więc nic tylko złączyć wszystko:)
Caterina pisze…
Dorotko, świetnie wykorzystałaś bazę do kolczyka w roli krawatki. Genialny pomysł i wygląda to super! Do tego samodzielnie wykonałaś kaboszon. Jestem pełna podziwu :).
unikatart.eu pisze…
żeby złączyć trzeba oszlifować kaboszon, a to wymaga duuużo czasu, no i papieru ściernego nie lubie:)))
Kasiu.. ja wykorzystuje wszystkie bazy do kolczyka na krawatki. Oczywiście te metalowe - nie odlewane! bo tam tylko raz!! i po za bawie. Każdy z tych dobrych elementów da się wygiąć więc fajnie można z nimi pokombinować:)

Popularne posty